افزایش چشمگیر رضایتمندی مراجعین از اداره کل راه و شهرسازی استان قم طی سه ماه گذشتهرییس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان قم گفت: براساس نتایج آخرین نظر سنجی انجام شده، میزان رضایتمندی از کارکنان و مجموعه این اداره کل نسبت به دوره مشابه قبل، - ایسنا/قم رییس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان قم گفت: براساس نتایج آخرین نظر سنجی انجام شده، میزان رضایتمندی از کارکنان و مجموعه این اداره کل نسبت به دوره مشابه قبل، افزایش چشمگیری داشته است. به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی رحیمی راد بیان کرد: در راستای اجرای طرح تکریم ارباب رجوع، صیانت از حقوق شهروندی، اصل پاسخگویی، مسئولیت اجتماعی و اجرای منشور سازمانی، میزان رضایتمندی ارباب رجوع هر سه ماه یک بار سنجش و بررسی می شود. وی افزود: فرآیند بررسی و سنجش رضایتمندی و ارائه بازخورد به ذینفعان، افزایش اعتماد و سرمایه اجتماعی و اثر بخشی سازمان را با خود به همراه دارد. رحیمی راد خاطرنشان کرد: سنجش افکار و نظرات دیگران از بااهمیت ترین و کم هزینه ترین روش ها برای دریافت بازخورد نگرش به سازمان است و گزارش و نقطه نظرات تحلیلی در حل بسیاری از مشکلات جاری اداره کل تأثیرگذار خواهد بود. وی اظهار کرد: همه ارباب رجوعانی که در خصوص مشکلات و مسائل سازمان نظرات خود را ابراز می دارند انتظار دارند که پیشنهاد، نظر و نقدشان اجرایی و موردتوجه قرار گ برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |