مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 13:422022-04-09حوادث

هجوم شبانه خرس های وحشی به روستای حاجی آباد مرودشت/ تلاش برای زنده گیری خرس ها


چند شبی است که خرس های گرسنه و وحشی شبانه به روستای حاجی آباد شهرستان مرودشت حمله می کنند و آسایش اهالی روستا را بر هم زده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مرودشت، چند شبی است که چند قلاده خرس گرسنه و وحشی، خواب را از چشم مردم به ویژه کشاورزان روستای حاجی آباد مرودشت را گرفته اند و در بین آنها رعب و وحشت ایجاد کرده اند.

خرس های قد و نیم قد به روستا حمله ور می شوند! محمد کشاورز، یکی از اهالی روستا طی تماس با خبرنگار فارس، با اشاره به اینکه خرس های گرسنه و وحشی به روستای حاجی آباد مرودشت هجوم آورده اند و تاکنون با تخریب درب و دیوارهای منازل، تعداد زیادی از مرغ و خروس های ساکنان روستا را خورده اند ، گفت : اکنون زمان آبیاری مزارع می باشد که به علت حضور خرس ها در منطقه کشاورزان از ترس و وحشت، آبیاری را به روز موکول می کنند.

تلاش برای زنده گیری خرس ها رییس اداره محیط زیست مرودشت هم در گفتگویی با اشاره به اینکه دو قلاده خرس نر و ماده همراه با دو توله از زیستگاه خودشان از کوه خرسی به کوه های اطراف روستای حاجی آباد و هشتیجان رفته اند، گفت: خشکسالی ، نبود پوشش گیاهی مناسب و کمبود آب و غذا در ارتفاعات، موجب شده خرس ها به روستاها حمله کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هجوم شبانه خرس های وحشی به روستای حاجی آباد مرودشت/ تلاش برای زنده گیری خرس ها

هجوم شبانه خرس های وحشی به روستای حاجی آباد مرودشت/ تلاش برای زنده گیری خرس ها