مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 13:572022-04-09پزشكي

نیمی از مردم اردستان پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند


مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان گفت:50 درصد مردم اردستان پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند.

- حسن ذبیحی در گفت وگو با تا حدی مرهون واکسیناسیون بوده و این بدان معنی است که اگر واکسیناسیونی صورت نگرفته بود قطعاً به دنبال مسافرت ها، وضعیت وخیم تری را داشتیم.

ذبیحی تصریح کرد: واکسیناسیون تأثیر خود را در مقابله با ویروس نشان داده است، به ویژه در افرادی که سه دز زده اند که اینان در صورت ابتلاء اکثراً پس از 5 روز علائم شان برطرف شده و به ندرت در افراد دارای بیماری های زمینه و کهولت سن ممکن است گرفتاری آنها به بیماری بیشتر باشد.

وی با بیان اینکه 50 درصد مردم اردستان پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند، ادامه داد: هرگاه عادی انگاری توسط مردم شهرستان و مسافران انجام شود و سطح رعایت پروتکل های بهداشتی کاهش یابد با افزایش روند بیماری مواجه خواهیم شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان تصریح کرد: اگر درصد رعایت موارد بهداشتی به بالای 80 درصد برسد با توجه به واکسیناسیونی که انجام شده است موارد بستری و ابتلاء کم تر می شود.

ذبیحی در خصوص احتمال وقوع پیک هفتم، تاکید کرد: فعلاً هیچ گزارش رسمی درباره وقوع پیک جدید به ما ارسال نشده و تنها پیش بینی هایی در فضای مجازی وجود دارد، بنابراین اگر قرار باشد پیک جدیدی ایجاد شود شهرستان اردستان هم مانن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیمی از مردم اردستان پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند

نیمی از مردم اردستان پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند