مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 14:072022-04-09اقتصادي

قانون پایستگی هزینه نقل وانتقال خودرو


با آغاز اجرای شیوه جدید اخذ مالیات نقل وانتقال خودرو، مالیات خودرو الزاما قبل از مراجعه به مراکز تعویض پلاک در سامانه اینترنتی سازمان امور مالیاتی پرداخت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه فرهیختگان در ادامه نوشت: این بدان معناست که دوران دوگانه دفاتر اسناد رسمی و مراکز ثبت پلاک نیروی انتظامی نه کاملا اما عملا به سر آمده و از این پس مردم درمیان اختلافات این دو نهاد حاکمیتی، وقت، انرژی و پول شان هدر نخواهد رفت.

اما دو سوال هم در این میان مطرح است؛ نخست اینکه این دعوای پیچیده و مسبوق به سابقه واقعا تمام شده و دیگر ادامه نخواهد داشت؟ و سوال دیگر آنکه سازمان امور مالیاتی در شیوه جدید اخذ مالیات نقل وانتقال خودرو، با چه مبنای محاسباتی مالیات اخذ می کند و آیا این مبنای محاسباتی، به قدر کافی معین و شفاف است؟ برای پاسخ به این دو پرسش در این گزارش همراه ما باشید.

نمیان دیگه آقا، من هم باشم نمیرم، شما باشی میری؟ ساده ست.

به جای چهارمیلیون تومان، دویست هزار تومان میدن! یک سردفتر اسناد رسمی: حالا که تکلیف مالیات هم مشخص شده، این طرف حق الثبتش خیلی زیاد است و تقریبا دوبرابر شده! از سال 1400 اگر یک میلیون بود شد دومیلیون، دومیلیون شد چهارمیلیون، درمورد پراید هم صحبت نمی کنیم، این دوبرابر شدن حق الثبت ها در خودروهای لوکس و گرانقیمت خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانون پایستگی هزینه نقل وانتقال خودرو

قانون پایستگی هزینه نقل وانتقال خودرو