مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 14:172022-04-09حوادث

خیّر جعلی در فارس کلاه بیش از 150 نفر را برداشت


رییس پلیس فتای فارس از دستگیری مردی 34 ساله که با ترفند دریافت وام کم بهره از طریق موسسات خیریه، اقدام به کلاهبرداری از شهروندان کرده بود خبر داد.

- سرهنگ حشمت سلیمانی شنبه 20 فروردین در گفت وگو با خبرنگاران بیان کرد: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری با ترفند دریافت وام از طریق موسسات خیریه، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

او افزود: شکات در اظهارات خود بیان داشتند که متهم در ابتدا خود را به عنوان خیر معرفی و برای اعتمادسازی مبلغ اندکی پول را به عنوان عیدی به حساب آنها واریز کرده و بعد از گذشت چند روز مجدداً با آنان تماس گرفته و اعلام می کند که مقدمات دریافت یک وام کم بهره را فراهم کرده است.

رییس پلیس فتای فارس ادامه داد: کارشناسان در بررسی های تخصصی مطلع شدند این فرد با ترفند خاصی با شکات تماس برقرار و اعلام می کرده برای دریافت وام کم بهره باید مبالغی را به عنوان کارهای اداری به حسابش واریز کنند، اما پس از واریز وجه دیگر جوابگوی تماس‎ های آنها نبوده است.

سلیمانی عنوان کرد: کارشناسان پلیس فتای فارس، با اقدامات فنی و تحقیقات پلیسی موفق شدند متهم را در یکی از محله های شیراز شناسایی کرده و با هماهنگی مقام قضایی وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیّر جعلی در فارس کلاه بیش از 150 نفر را برداشت

خیّر جعلی در فارس کلاه بیش از 150 نفر را برداشت