مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 14:272022-04-09اقتصادي

زندانیان جرائم غیرعمد نیروی کار مناسب برای صنایع هستند


نیروهای بسیار مستعدی در محیط محدود زندان ها هستند که می توانند گره گشای صنعت و نیروی کار مناسب و با تجربه برای صنایع استان اصفهان باشند.

- ایسنا/اصفهان عضو خانه صنعت و معدن اصفهان گفت: نیروهای بسیار مستعدی در محیط محدود زندان ها هستند که می توانند گره گشای صنعت و نیروی کار مناسب و با تجربه برای صنایع استان اصفهان باشند.

رضا چینی با حضور در برنامه یک شهر ضیافت شبکه اصفهان، اظهار کرد: رسالت اصلی بر عهده انسان ها است تا بتوانیم اقتصاد کشور را راه اندازی کنیم و به اینکه دولت بتواند کارهای بزرگ اقتصادی انجام دهد، نباید زیاد امید داشت، زیرا بدنه دولت بزرگ است و مشکلات خاص خود را دارد و اینجاست که کارآفرینان با جرات باید به میدان آمده و کارهای بزرگی را انجام دهند تا اقتصاد جامعه را اداره کنند.

وی با بیان اینکه وجود افرادی که محرومیت را در زندان تجربه کردند در کنار سایر پرسنل واحدهای تولیدی، درس های زیادی به هر دو طرف می آموزد، افزود: خداوند توفیق داد و حدود 30 درصد از افرادی که در شرکت ما کار می کنند از کسانی هستند که توسط انجمن حمایت از زندانیان معرفی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عضو هیئت مدیره خانه صنعت و معدن استان اصفهان همچنین ادامه داد: دوره زندان هفت نفر از این افراد در سال 1400 به اتمام رسید و استخدام شرکت ما شدند و شروع به کار کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندانیان جرائم غیرعمد نیروی کار مناسب برای صنایع هستند

زندانیان جرائم غیرعمد نیروی کار مناسب برای صنایع هستند