مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 14:272022-04-09اقتصادي

200 هزار میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل پروژه های نیمه تمام حوزه ورزش نیاز است


برای تکمیل پروژه های ورزشی نیمه تمام کشور به 200 هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید حمید سجادی ظهر شنبه در جریان سفر به استان مرکزی و بازدید از پیست اسکی شهرستان شازند در جمع خبرنگاران گفت: هزینه تکمیل این تعداد طرح 200 هزار میلیارد ریال برآورد شده است.

وی ادامه داد: 288 طرح ورزشی نیمه کاره نیز مربوط به شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی است که تکمیل و بهره برداری از این طرح ها در دستور کار قرار دارد.

وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: سفر به استان مرکزی برای دومین بار در دولت سیزدهم انجام شده و این استان یکی از استان های مهم کشور برای پشتیبانی از ورزش هم در حوزه همگانی و هم در بخش قهرمانی است.

سجادی اظهار داشت: ورزش همگانی استان مرکزی فوق العاده است و حرف های بسیاری برای گفتن دارد و در بیشتر شهرهای استان مرکزی فرهنگ دوچرخه سواری وجود دارد.

وی اضافه کرد: علاقمندی به ورزش در استان مرکزی موج می زند و در سفر چندماه پیش به این استان امکان سفر به شهرستان شازند مهیا نشد که این مهم امروز محقق شد و فرصت غنیمت شمرده شد تا سفر قبلی تکمیل شود.

وزیر ورزش و جوانان گفت: سرانه ورزشی شازند 95 صدم متر است و این آمار خوب است اما اینکه چقدر فضای باکیفیت و چقدر قابل استفاده وجود دارد قابل بحث است، برخی از مراکز ورزشی این شهرستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

200 هزار میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل پروژه های نیمه تمام حوزه ورزش نیاز است

200 هزار میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل پروژه های نیمه تمام حوزه ورزش نیاز است