مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 14:522022-04-09اقتصادي

اصلاح الگوی مصرف انرژی ضامن افزایش رفاه است


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز با اشاره به آغاز روند افزایشی دمای هوا و همچنین در پیش بودن روند افزایش در مصرف سرانه انرژی برق، خواستار مشارکت همگانی در اصلاح الگوی مصرف انرژی شد و تاکید کرد که مصرف بهینه انرژی ضامن افزایش رفاه و تداوم حرکت حمایتی از تولید و صنایع است.

- محمدرضا سلاحی شنبه 20 فروردین با بیان اینکه همه ساله با فرا رسیدن روزهای گرم سال، شاهد افزایش شدید استفاده از انرژی برق در کشور بوده ایم، گفت: در این ایام به دلیل وارد مدار شدن وسایل خنک کننده، رفتار مصرفی مشترکان به ویژه در بخش خانگی تغییر کرده و از طرفی شاهد تغییر الگوهای رفتاری در مصارف کشاورزی نیز هستیم.

سلاحی با اشاره به اینکه بخش بسیار زیادی از نبود توازن بین تولید و مصرف انرژی به دلیل سبک نادرست بهره گیری از انرژی برق در بخش های مختلف است و نه کمبود تولید، گفت: همه مشترکان این امکان را دارند که با اصلاح سبک مصرف و در پیش گرفتن راهکارهایی بسیار ساده، میزان مصرف انرژی برق را، تعدیل و مدیریت کنند، بدون آنکه سطح رفاه کاهش پیدا کند.

او با بیان اینکه در گستره عملکرد شرکت توزیع نیروی برق شیراز، حدود 60 درصد مصرف برق مربوط به بخش خانگی و کشاورزی بوده و مابقی بین بخش های صنعت، اداری، تجاری و توزیع می شود، گفت: با توجه به اینکه عمده شخصیت افراد در دوران ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح الگوی مصرف انرژی ضامن افزایش رفاه است

اصلاح الگوی مصرف انرژی ضامن افزایش رفاه است