مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 14:572022-04-09اقتصادي

تحویل سند مالکیت واحدهای تولیدی شهرک صنعتی اسدآباد ظرف دو ماه آینده


مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان همدان از تحویل سند مالکیت واحدهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی اسدآباد ظرف دو ماه آینده خبر داد.

- ایسنا/همدان مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان همدان از تحویل سند مالکیت واحدهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی اسدآباد ظرف دو ماه آینده خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد رضا بادامی در جلسه ستاد تسهیل و رفع مشکلات واحدهای تولیدی شهرک صنعتی اسدآباد که با حضور مسئولین ارشد شهرستان اسدآباد و برخی از مدیران کل استان در محل این شهرک صنعتی برگزار شد،اظهار کرد: برای گرفتن سند مالکیت واحدهای تولیدی مستقر در شهرک باید این واحدها دارای پروانه پایان کار و پروانه بهره برداری بوده و بدهی به شرکت شهرک ها نداشته باشند.

وی در رابطه با مشکل برق شهرک نیز افزود: با توجه به قراردادی که با شرکت برق باختر شده منعقد شده به زودی این مشکل شهرک مرتفع و حل خواهد شد.

بادامی همچنین در رابطه با بحث ایستگاه آتش نشانی شهرک صنعتی اسدآباد هم خاطر نشان کرد: در حال حاضر ساختمان ایستگاه آتش نشانی شهرک صنعتی اسدآباد احداث شده و باید برای این ایستگاه نسبت به خریداری ماشین آتش نشانی برای ایمنی شهرک اقدام شود اما به دلیل اینکه هزینه نگهداری و فعال سازی ایستگاه آتش نشانی برعهده واحدهای مستقر در شهرک خواهد بود و فعلا به دلیل تعداد کم و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل سند مالکیت واحدهای تولیدی شهرک صنعتی اسدآباد ظرف دو ماه آینده

تحویل سند مالکیت واحدهای تولیدی شهرک صنعتی اسدآباد ظرف دو ماه آینده