مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 14:572022-04-09سياسي

نشست کمیسیون شوراها با وزیر کشور و مسئولان امنیتی برای بررسی وضعیت مرزها و مهاجرین


عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور، از برگزاری نشست مشترک این کمیسیون با وزیر کشور و مسئولان امنیتی برای بررسی وضعیت مرزها و مهاجرین، در هفته آینده خبر داد.

- علی حدادی نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و هشتگرد در مجلس، در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به حادثه تروریستی اخیر در حرم مطهر رضوی و شهادت دو روحانی جهادگر به دست یک عنصر تکفیری، اظهار داشت: استعمار پیر انگلیس با ایجاد فرقه وهابیت، بر روی ممالک اسلامی هدف گذاری کرده و در دهه های اخیر هم با تقویت گروه های تکفیری این روند را ادامه داده است.

وی افزود: نظام سلطه و رژیم صهیونیستی همواره تلاش می کند تا با نفوذ در کشورهای اسلامی از جمله ایران اسلامی، اهداف مخرب خود را دنبال کند و در این رابطه بر روی ایران تمرکز بیشتری دارند و این هم به دلیل پیام انقلاب اسلامی برای دنیا و دستاوردهای آن در حوزه مقاومت است.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور ادامه داد: رژیم صهیونیستی با همکاری آمریکا و انگلیس و عربستان سعودی طرح مشترکی را دنبال می کنند تا محور دفاع از بشریت را که ایران است، نابود کنند؛ اما واقعیت این است که فروپاشی درونی رژیم صهیونیستی و متحدان آن کاملاً مشهود است و ترس و وحشتی که امروز در سرزمین های اشغالی حاکم شده، نشانه روشنی از این دست و پا ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست کمیسیون شوراها با وزیر کشور و مسئولان امنیتی برای بررسی وضعیت مرزها و مهاجرین

نشست کمیسیون شوراها با وزیر کشور و مسئولان امنیتی برای بررسی وضعیت مرزها و مهاجرین