مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 15:122022-04-09سياسي

امام محله فرمانده میدان فرهنگی در مسجد جامعه پرداز است


مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان اینکه باید درپی تحقق و ایجاد مسجد جامعه پرداز باشیم، گفت: امام محله فرمانده میدان فرهنگی است.

- ، حجت الاسلام محمدمهدی شریف تبار بعدازظهر شنبه در جلسه شورای اداری مساجد استان با اشاره به اینکه در تدوین سندهای مربوط به مسجد باید به یکسری رابطه ها و الزامات توجه شود، افزود: نسبت ها و رابطه های سازمان ها و اسناد بالادستی مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه شورای عالی انقلاب فرهنگی، سند ملی مسجد را با محوریت سازمان تبلیغات اسلامی در دست تدوین دارد، افزود: اگر ما سندی را بنویسیم بعد باید بگوییم که رابطه ما با سند ملی مسجد چیست و تیمی را برای تغییر و تحولاتی داشته باشیم از این رو توجه به اسناد بالادستی امری مهم و ضروری است.

وی با اظهار اینکه در تدوین سند ملی مسجد تمامی دستگاه ها از جمله شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، اوقاف و نهادها عضو هستند، افزود: همچنین توجه به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ضروری است و در این بیانیه به خودسازی، جامعه سازی و تمدن پردازی اشاره شده است.

حجت الاسلام شریف تبار یادآور شد: سند ملی مسجد باید به دنبال مؤلفه های مسجد جامعه پرداز باشیم و این مسجد دارای ویژگی هایی است و امام محله فرمانده میدان فرهنگی بوده و جغرافیای مسجد از 200 تا 300 متر مسجد فراتر می رود و مسائلی نظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام محله فرمانده میدان فرهنگی در مسجد جامعه پرداز است

امام محله فرمانده میدان فرهنگی در مسجد جامعه پرداز است