مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 15:272022-04-09ورزشي

جنجال جهانی راننده معروف ایرانی در استرالیا


کانادایی که به نوعی یادآور تصادف چند ماه گذشته اش که قهرمانی تاریخی همیلتون را در آخرین دور مسابقات فرمول یک سال 2021 گرفته بود، - در روزی که چارلز لکلرک از فراری موفق شد در جایگاه نخست مسابقه تعیین خط گرندپریکس استرالیا قرار گرفته و به طلسم 15 ساله پایان دهد، این نیکولاس لطیفی بود که با یک تصادف، ترند توییتر شد.

کار لکرک از آنجایی مهم بود که هیچ راننده ای از فراری طی پانزده سال اخیر (بعد از کیمی رایکونن نامدار) در خط اول، مسابقه را شروع نکرده بود.

ولی تصادف راننده ایرانی-کانادایی که به نوعی یادآور تصادف چند ماه گذشته اش که قهرمانی تاریخی همیلتون را در آخرین دور مسابقات فرمول یک سال 2021 گرفته بود، بیشتر از موفقیت راننده فراری مورد توجه دوستداران این رشته قرار گرفت.

در جریان مسابقه تعیین خط گرندپریکس استرالیا شاهد تصادف شدیدی بودیم.

در جریان این حادثه، اتومبیل های نیکولاس لطیفی (ویلیامز) و لنس استرول (استون مارتین) باهم برخورد کرد تا هر دو از دور مسابقات کنار بروند.

چند ثانیه بعد از اینکه استرول کانادایی از نیکولاس لطیفی که او هم با ملیت کانادا در مسابقات حضور پیدا می کند، سبقت گرفت در این لحظه سپر جلوی خودروی استرول با چرخ عقب خودروی لطیفی برخورد کرد تا این چرخ جلوتر از نیکولاس مسیر را پیش رفته و او به همراه خودروی خود متوق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنجال جهانی راننده معروف ایرانی در استرالیا

جنجال جهانی راننده معروف ایرانی در استرالیا