مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 15:322022-04-09ورزشي

دعوت «عبدالملکی» ازنخبگان ورزش برای حمایت از ورزش کارگری


وزیر تعاون، کارورفاه اجتماعی از قهرمانان المپیک، نخبگان و افراد دارای تجربه در زمینه ورزش دعوت کرد برای ایجاد انگیزه و نشاط برای ورزش کارگران و خانواده هایشان درمجموعه های ورزشی کارگران، - دعوت عبدالملکی ازنخبگان ورزش برای حمایت از ورزش کارگری وزیر تعاون، کارورفاه اجتماعی از قهرمانان المپیک، نخبگان و افراد دارای تجربه در زمینه ورزش دعوت کرد برای ایجاد انگیزه و نشاط برای ورزش کارگران و خانواده هایشان درمجموعه های ورزشی کارگران، حضورفعال و مداوم داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الله عبدالملکی ، درنشست صمیمی با بزرگان ورزش و رسانه، ورزش را مهمترین رکن سلامتی جامعه کار و تلاش دانست.

وی دراین نشست با تاکید براهمیت سلامت جامعه کار و تلاش گفت: بدون شک حضور بزرگان ورزش ایران در جمع خانواده بزرگ ورزش کارگری به رونق بیش از پیش ورزش های سلامت محور منجر می شود.

وزیر تعاون، کارورفاه اجتماعی گفت: وزارت مردم درچهاربخش کار، رفاه ، آتیه و اموال مردم به جامعه خدمات مهمی ارائه می کند که با احتساب جامعه 40 میلیونی کارگران و خانواده هایشان نیمی از جمعیت کشو را شامل می شود بنابراین ماموریت بسیار مهمی بر عهده وزارت مردم قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت «عبدالملکی» ازنخبگان ورزش برای حمایت از ورزش کارگری

دعوت «عبدالملکی» ازنخبگان ورزش برای حمایت از ورزش کارگری