مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 15:422022-04-09سياسي

سفیر غنا: موانع بین ایران و غنا را شناسایی و حذف می کنیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، اریک اسوبواتنگ در جریان سفر خود به این استان با استاندار یزد دیدار و در خصوص مسائل دیپلماتیک گفت وگو کرد.

وی با اشاره به اهمیت سابقه همکاری ایران با کشور غنا از سال 1950، اظهار کرد: سطح بالای روابط سیاسی دو کشور نشان دهنده بلوغ رابطه بین ایران و غنا است که باید بیش از پیش تقویت شود.

سفیر غنا در ایران با بیان این که سطح عالی روابط ایران و غنا هنوز در حوزه اقتصادی وارد نشده است، افزود: با دولت جدید ایران ملاقات هایی داشتیم و بنا به تاکید دولت کنونی ریاست جمهوری، موانعی که بین دو کشور است را باید شناسایی و حذف کنیم.

اریک اسوبواتنگ در اداه با بیان این که غنا ظرفیت های قابل توجهی دارد، گفت: انتظار داریم بخش خصوصی حضور قوی داشته باشد و بتوانیم دوجانبه توسعه پیدا کنیم.

وی از سفرهای دیپلماتیک استان یزد به غنا استقبال و تصریح کرد: این مسئله در چشم انداز آینده تجاری تاثیرگذار است و امنیت سرمایه گذار را هم افزایش می دهد.

اریک اسوبواتنگ با بیان این که غنا قبل کرونا سریعترین رشد اقتصادی را در دنیا داشته است، خاطرنشان کرد: در غرب آفریقا دومین اقتصاد را داریم.

سفیر غنا با بیان این که رشد اقتصادی این کشور به حدود هفت درصد در زمان قبل کرونا رسیده بود، اظهار کرد: غنا دسترسی خوبی به دیگر کشورها دارد و در مرکز خط اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر غنا: موانع بین ایران و غنا را شناسایی و حذف می کنیم

سفیر غنا: موانع بین ایران و غنا را شناسایی و حذف می کنیم