مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 15:472022-04-09فرهنگي

دوره جدید نمایش فیلم های ایرانی در دانشگاه سالامانکای اسپانیا


با آغاز فصل بهار به مناسبت سال نو، دوره جدید نمایش فیلم های ایرانی با همکاری رایزنی فرهنگی ایران در مادرید و بخش فعالیت های فرهنگی دانشگاه سالامانکا برگزار شد.

- با آغاز فصل بهار به مناسبت سال نو، دوره جدید نمایش فیلم های ایرانی با همکاری رایزنی فرهنگی ایران در مادرید و بخش فعالیت های فرهنگی دانشگاه سالامانکا برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،این دوره، با فیلم های آذر، شهدخت، پرویز و دیگران به کارگردانی بهروز افخمی، در سالن آمفی تئاتر دانشگاه سالامانکا آغاز شد.

تماشاگران قبل از اکران فیلم، سفره هفت سینی را که نازیا بارانی، استاد زبان فارسی و فرهنگ ایرانی و مدیر اتاق مطالعات ایران در دانشگاه سالامانکا، چیده بود، دیدند.

بارانی ضمن خوش آمدگویی به حاضران، جهت آشنایی بیشتر شرکت کنندگان با این نماد تاریخی درباره نوروز و سال نو ایرانیان صحبت کرد.

همچنین بارانی با در اختیار قرار دادن بروشورهایی نمادهای سفره هفت سین را برای علاقه مندان توضیح داد و برخی حاضران قبل از شروع پخش فیلم با این سفره عکس گرفتند.

قبل از اکران دومین فیلم این دوره (جزیره رنگین) به کارگردانی خسرو سینایی، دو ویدئوی کوتاه راجع به ایران، نوروز و سال نو به نمایش گذاشته شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره جدید نمایش فیلم های ایرانی در دانشگاه سالامانکای اسپانیا

دوره جدید نمایش فیلم های ایرانی در دانشگاه سالامانکای اسپانیا