مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 15:472022-04-09ورزشي

استعدادیابی برای مسابقات در محلات انجام می شود


رییس هیات ورزش های همگانی استان اردبیل گفت: هیات ورزش های همگانی، به عنوان مجری این برنامه ها آماده همکاری با تمامی نهادها و ارگان ها است و استعدادیابی برای مسابقات در محلات انجام می شود.

- ودود اسحاق زاده، رییس هیات ورزش های همگانی استان اردبیل عصر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل در خصوص سوژه فارس من با عنوان لزوم تشکیل مسابقات ورزشی، فرهنگی بین محله ای در شهرهای اردبیل با بیان اینکه اجرای مسابقات ورزشی در محلات نیازمند اعتبار است اظهار کرد: هیات ورزش های همگانی به عنوان مجری این برنامه ها آماده همکاری با تمامی نهادها و ارگان ها است، ورود استانداری اردبیل به این مسئله و موظف شدن تمامی دستگاه ها برای همکاری با هیات ورزش های همگانی در پیشبرد اهداف می تواند موثر باشد.

وی با اشاره به اینکه انجام برنامه های مختلف فرهنگی و ورزشی در محلات مستلزم هزینه است افزود: هیات ورزش های همگانی نمی تواند به تنهایی جوابگوی این نیازها باشد و همکاری دستگاه های اجرایی برای افزایش شادی و نشاط در بین شهروندان ضروری است.

رییس هیات ورزش های همگانی استان اردبیل تصریح کرد: با پایان ماه رمضان همانند سال های قبل فعالیت های این هیات در پارک ها برای اجرای ورزش های صبحگاهی شروع خواهد شد و برای برگزاری سایر برنامه ها نیز هیات ور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استعدادیابی برای مسابقات در محلات انجام می شود

استعدادیابی برای مسابقات در محلات انجام می شود