مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 15:522022-04-09سياسي

تسریع روند بررسی مطالبات پلتفرمهای روانشناسی فضای مجازی


دبیر شورای عالی فضای مجازی با بیان اینکه برای توسعه بستر اقتصاد خدمات در کشور باید استانداردسازی صورت گیرد، بر تسریع روند بررسی مطالبات دارندگان سکوهای روانشناسی فضای مجازی تاکید کرد.

- به نقل از مرکز ملی فضای مجازی، سید ابوالحسن فیروزآبادی با رییس سازمان نظام روانشناسی و فعالان و مدیران برنامک ها (application) و سکوهای (platform) حوزه روانشناسی در فضای مجازی دیدار کرد.

دبیر شورای عالی فضای مجازی در این دیدار بر تسریع بررسی مطالبات فعالان و مدیران اپلیکیشن ها و پلتفرم های روانشناسی در فضای مجازی کشور و اهمیت ایجاد استانداردسازی برای ساماندهی این حوزه تاکید کرد.

وی گفت: حوزه روانشناسی یکی از بخش های مهم برای توسعه بستر اقتصاد خدمات در فضای مجازی کشور، به خصوص در دوران پساکرونا است و نظارت بر تبلیغات، احراز هویت، ارزیابی برخط و استاندارد گذاری از جمله اقداماتی است که باید هر چه سریع تر در این حوزه صورت گیرد.

در این دیدار نمایندگان بخش خصوصی برنامه ها و سکوهای روانشناسی ضمن تاکید بر اهمیت سه محور فنی و تکنیکی، اقتصاد دیجیتال و کیفیت ارائه خدمات روانشناسی، چالش ها، آسیب ها و مشکلات این حوزه را مطرح کردند.

فعالان پلتفرم ها و اپلیکیشن های روانشناسی کشور که در دو گروه آموزش و خدمات کارگاهی و ارائه خدمات روانشناسی و درمانی فعال ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسریع روند بررسی مطالبات پلتفرمهای روانشناسی فضای مجازی

تسریع روند بررسی مطالبات پلتفرمهای روانشناسی فضای مجازی