مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 15:572022-04-09سياسي

اعزام نزدیک به 3 هزار مبلغ به نقاط مختلف استان فارس


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس گفت: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان بیش از دو هزار و 970 مبلغ دینی به اقصی نقاط استان فارس اعزام شده اند.

- ، حجت الاسلام والمسلمین حسن قانع بعد از ظهر شنبه در نشستی خبری بیان کرد: از مجموع مبلغینی که به نقاط مختلف استان فارس در راستای ترویج مفاهیم اسلامی اعزام شده اند می توان به دو هزار و 475 مبلغ استان فارسی، 270 مبلغ از استان قم و 225 امام روستا اشاره کرد.

وی افزود: معنویت و معرفت دو راهبرد اساسی است که علاوه بر اینکه در اسلام به آن توجه ویژه ای شده است عواملی برای حیات طیبه جامه نیز عنوان شده است از این رو در راستای توسعه فعالیت های انسانی لازم است تا شرایطی در جامعه محیا گردد که این دو عنصر را در جامعه پیاده سازی نمود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس یادآور شد: بهترین فرصت برای دستیابی به این دو عنصر حیاتی برای بهبود وضعیت جامعه ماه مبارک رمضان است که می توان از این فرصت برای کاهش مشکلات جامعه و تقویت توانمندی های جامعه بهره برد.

به گفته قانع دو راهبرد اساسی که این سازمان در ماه مبارک رمضان به عنوان اصول اساسی خود مدنظر دارد معنویت افزایی و افزایش معرفت جامعه است از این رو در تلاش است تا با ایجاد شرایط مناسب این دو عنصر را در جامعه افزایش دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام نزدیک به 3 هزار مبلغ به نقاط مختلف استان فارس

اعزام نزدیک به 3 هزار مبلغ به نقاط مختلف استان فارس