مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 16:172022-04-09سياسي

تدوین سند تحولی حوزه هنری و معرفی چهره های برتر هنر انقلاب اسلامی خوزستان


چشم انداز حوزه هنری استان خوزستان که تا پایان 1402 باید محقق شود این است که این نهاد قرارگاه پایداری مردمی و پیشرفت مردمی، - ایسنا/خوزستان رییس حوزه هنری استان خوزستان گفت: چشم انداز حوزه هنری استان خوزستان که تا پایان 1402 باید محقق شود این است که این نهاد قرارگاه پایداری مردمی و پیشرفت مردمی، استان خوزستان و جنوب عراق  باشد؛ چشم اندازی که در یک سند تحول تدوین شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد شهباز گهرویی امروز در نشست خبری با موضوع هفته هنر انقلاب اسلامی با بیان اینکه در سالی که گذشت اشکال بزرگی در حوزه فرهنگی و هنری استان داشتیم اظهار کرد: برای حل این مشکل یک سند مشخص و برنامه دقیق تدوین شد که برنامه ها به جای سلایق شخصی افراد حاکم شوند.

او با اشاره به اینکه سند زیست بوم (سند تحول حوزه هنری) استان خوزستان در سوم خرداد منتشر خواهد شد بیان کرد: برای تدوین سند زیست بوم، کارشناسان، هنرمندان و متخصصان زیادی تلاش کردند تا این سند که در واقعیت یک سند فرهنگی و هنری است تدوین شود و بتوانیم یک اشرافی را در حوزه هنر و ادبیات استان داشته باشیم.

شهباز گهرویی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه باید با داشته های انقلاب نداشته های خود را برطرف کنیم تاکید کرد: سند زیست بوم به ما نشان می دهد که چه ظرفیت هایی در استان داریم و اینکه در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین سند تحولی حوزه هنری و معرفی چهره های برتر هنر انقلاب اسلامی خوزستان

تدوین سند تحولی حوزه هنری و معرفی چهره های برتر هنر انقلاب اسلامی خوزستان