مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 16:322022-04-09حوادث

کشف 520 سکه تقلبی دوره الیمایی در بویین میاندشت


فرمانده انتظامی شهرستان بویین میاندشت از کشف 520 قطعه سکه تقلبی با طرح سکه های مربوط به دوره الیمایی خبر داد.

- ، سرهنگ علی مرشد فریدنی اظهار داشت: مأموران انتظامی پاسگاه کرچمبو مستقر در ایستگاه بازرسی شهید سالاری به یک سواری پژو مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو 520 قطعه سکه قدیمی کشف شد که در بررسی های انجام شده توسط کارشناسان مربوطه مشخص شد همه آنها تقلبی و با طرح دوره الیمایی ساخته شده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان بویین میاندشت با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه ادامه داد: در بازجویی های بعمل آمده مشخص شد این فرد قصد داشت سکه های تقلبی را به جای سکه اصلی بفروشد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: این افراد قبل از معامله یک سکه یا قطعه ای از یک سکه را که اصل است به خریدار تحویل و پس از اینکه اصالت آن مشخص می شود، سکه های تقلبی را به خریدار تحویل می دهند.

سرهنگ مرشد فریدنی با اشاره به اینکه هر گونه خرید و فروش سکه های قدیمی جرم است بیان داشت: شهروندان عزیز فریب اینگونه افراد را که گاهی با ارسال پیامک هایی مانند اینکه من یک چوپانم و در صحرا تعدادی سکه پیداکرده ام و شماره شما را گرفتم که برایم بفروشید یا دیگر پیامک های اینگونه را نخورند و در اسرع وقت موضوع را به پلیس اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 520 سکه تقلبی دوره الیمایی در بویین میاندشت

کشف 520 سکه تقلبی دوره الیمایی در بویین میاندشت