مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 16:422022-04-09اقتصادي

درمانگاه تأمین اجتماعی جم افتتاح می شود/ آب گیری سد باغان


معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری جم گفت: احداث ساختمان درمانگاه تأمین اجتماعی امام جواد (ع) شهرستان جم به مراحل پایانی رسیده و طی روزهای آتی تکمیل می شود.

- در خصوص وضعیت پروژه های عمرانی شاخص شهرستان جم اظهار داشت: ساختمان درمانگاه تأمین اجتماعی جم با زیربنای 2 هزار متر مربع و اعتبار 18 میلیارد تومان در مراحل نهایی تکمیل قرار دارد و به زودی خدمات درمانی تأمین اجتماعی به محل جدید منتقل می شود.

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری جم با بیان اینکه ساختمان درمانگاه تأمین اجتماعی جم در حال تجهیز است اضافه کرد: بخش هایی چون آزمایشگاه، داروخانه، دندانپزشکی، مطب های پزشک عمومی و متخصص، پزشک کشیک، مامایی، اتاق احیا، بستری موقت و اداری در درمانگاه تأمین اجتماعی جم تعریف شده است.

وی در خصوص تأمین نیروی متخصص مورد نیاز درمانگاه تأمین اجتماعی جم نیز گفت: پیگیری های لازم از سوی فرماندار انجام شده تا تأمین نیروی مورد نیاز در سریع ترین زمان ممکن انجام شود و خدمات با کیفیت مطلوب در اختیار جامعه هدف کارگری شهرستان قرار گیرد.

سد باغان در زمستان 1401 آبگیری می شود معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری جم در خصوص وضعیت سد باغان نیز گفت: این پروژه با اعتبار 1 میلیارد و 200 میلیون تومان و از طریق فا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درمانگاه تأمین اجتماعی جم افتتاح می شود/ آب گیری سد باغان

درمانگاه تأمین اجتماعی جم افتتاح می شود/ آب گیری سد باغان