مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 16:472022-04-09حوادث

دستگیری سارقان مسلح طلافروشی در ملایر


فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری سارقان مسلح سرقت نافرجام طلافروشی در ملایر طی 30 دقیقه تلاش بی وقفه و موفق ماموران پلیس آگاهی و پلیس اطلاعات با همکاری مردم شهرستان خبر داد.

- احمد ساکی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: به دنبال وقوع یک فقره سرقت ناموفق از یک باب مغازه طلافروشی در روز جاری که منجر به مجروح شدن فرد طلافروش شد ، موضوع بصورت ویژه در دستورکار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی گفت: سارقان در حین سرقت به محض رویت خودروی گشت ماموران دچار رعب و وحشت شده  و با به جای گذاشتن سلاح جنگی و تعدادی فشنگ در محل سرقت با استفاده از شلوغی جمعیت از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر افزود: بلافاصله تلاش برای دستگیری هر دو سارق با اجرای طرح مهار در سطح شهرستان به مرحله اجرا درآمد و طی هماهنگی با دادستان، با همکاری مردم شهرستان و بکارگیری شگردهای فنی و پلیسی، سرانجام مخفیگاه هر دو سارق که برادر بودند تحت تعقیب شناسایی و طی عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه توسط ماموران دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه سارقان با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند گفت: امنیت و آرامش خط قرمز پلیس بوده و به مخلان نظم و امنیت عمومی به هیچ عنوان اجازه جولان را نخواهیم داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارقان مسلح طلافروشی در ملایر

دستگیری سارقان مسلح طلافروشی در ملایر