مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 16:522022-04-09حوادث

بازداشت سارقان مسلح طلافروشی در ملایر


فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری سارقان مسلح سرقت نافرجام طلافروشی در ملایر طی 30 دقیقه تلاش بی وقفه ماموران پلیس آگاهی و پلیس اطلاعات با همکاری مردم شهرستان خبر داد.

- احمد ساکی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: به دنبال وقوع یک فقره سرقت ناموفق از یک باب مغازه طلافروشی طی امروز که منجر به مجروح شدن فرد طلافروش شد، موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی گفت: سارقان در حین سرقت به محض رویت خودروی گشت ماموران دچار رعب و وحشت شده  و با به جای گذاشتن سلاح جنگی و تعدادی فشنگ در محل سرقت با استفاده از شلوغی جمعیت از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر افزود: بلافاصله تلاش برای دستگیری هر دو سارق با اجرای طرح مهار در شهرستان به مرحله اجرا درآمد و طی هماهنگی با دادستان، با همکاری مردم و بکارگیری شگردهای فنی و پلیسی، سرانجام مخفیگاه هر دو سارق که برادر بودند تحت تعقیب شناسایی و طی عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه توسط ماموران دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه سارقان با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند گفت: امنیت و آرامش خط قرمز پلیس بوده و به مخلان نظم و امنیت عمومی به هیچ عنوان اجازه جولان نخواهیم داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت سارقان مسلح طلافروشی در ملایر

بازداشت سارقان مسلح طلافروشی در ملایر