مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 17:322022-04-09سياسي

عده ای اعتقادات تشیع را زیر سوال می برند


عده ای در فضای مجازی به بهانه تبلیغ دین خود، به دنبال انحراف جوانان هستند و با بیان مطالب نادرست باورهای مکتب تشیع را زیر سوال می برند.

- ، حجت الاسلام و المسلمین ناصر رفیعی، عصر شنبه در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت معصومه (س) در جمع روزه داران با ادامه مباحث در خصوص تاکید قرآن کریم بر جدال احسن اظهار داشت: اعتقاد و باور را نمی توان به زور به دیگران تحمیل کرد و امروز اگر می توان با قدرت نظامی کشور دیگری را تصرف کرد؛ اما با فشار شمشیر نمی توان تفکر و باور مردمان آن کشور را تغییر داد.

عضو هیئت علمی جامعه المصطفی بیان داشت: تمامی ادیان برای خود دارای احترام هستند و نمی توان با ادیان مختلف الهی دعوا و مشاجره کرد؛ بلکه سفارش و توصیه قرآن کریم این است که با جدال احسن باید با ادیان گفتگو و از اهانت و تندی خودداری کرد.

دوران اهانت کردن و سفسطه گری به اتمام رسیده است حجت الاسلام رفیعی با بیان اینکه باید همواره باب گفتگو در جهان باز باشد ابراز داشت: دوران اهانت کردن و سفسطه گری به اتمام رسیده است و طرفداران تمامی ادیان باید در فضایی آرام، منطقی و مستدل به بیان مطالب خود بپردازند.

وی عنوان کرد: عده ای در فضای مجازی به بهانه تبلیغ دین خود، به دنبال انحراف جوانان هستند و با بیان مطالب نادرست باورهای مکتب تشییع را زیر سوال می برند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عده ای اعتقادات تشیع را زیر سوال می برند

عده ای اعتقادات تشیع را زیر سوال می برند