مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 17:422022-04-09اقتصادي

روند پرداخت تسهیلات به فعالان گردشگری در کردستان تسهیل شود


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان، خواستار تسهیل در روند پرداخت تسهیلات به فعالان حوزه گردشگری و صنایع دستی در استان شد.

- ایسنا/کردستان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان، خواستار تسهیل در روند پرداخت تسهیلات به فعالان حوزه گردشگری و صنایع دستی در استان شد.

یعقوب گویلیان در جلسه رفع موانع پرداخت تسهیلات که با حضور نماینده بانک های عامل در استان برگزار شد، اظهار کرد: استان کردستان از ظرفیت بسیار مناسبی برای توسعه گردشگری برخوردار است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان، عنوان کرد: ایجاد رونق در حوزه گردشگری و صنایع دستی کردستان، به طور حتم می تواند در ایجاد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری مؤثر باشد.

وی با بیان اینکه یکی از مطالبات کارآفرینان حوزه گردشگری و صنایع دستی استان، تسهیل در اعطای تسهیلات است، افزود: خوشبختانه در سال گذشته اقدامات خوبی در بحث پرداخت تسهیلات به متقاضیان جامعه هدف توسط بانک های عامل انجام شد و انتظار می رود در سال جاری نیز، شرایط سهل تری در خصوص اعطای تسهیلات به کارآفرینان درنظر گرفته شود.

گویلیان عنوان کرد: این تسهیلات از محل بند الف تبصره 18 قانون بودجه سال 1400 به متقاضیان حوزه گردشگری و صنایع دستی استان پرداخت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند پرداخت تسهیلات به فعالان گردشگری در کردستان تسهیل شود

روند پرداخت تسهیلات به فعالان گردشگری در کردستان تسهیل شود