مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 18:172022-04-09سياسي

تشکیل 22 پرونده برای دختران و زنان آسیب دیده/خشونت خانگی در اردبیل پایین است


مدیرکل بهزیستی استان اردبیل از تشکیل 22 پرونده رسیدگی به مشکلات زنان و دختران آسیب پذیر در نظام خانوادگی و اجتماعی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حامد رضایی عصر شنبه در نشست هماهنگی رسیدگی به مشکلات زنان و دختران آسیب پذیر در قالب طرح خانواده محور در اردبیل اظهار کرد: با مداخلات بهنگام و به شکل خانواده محور سعی ما بر این است تا با همکاری مؤسسه ائمه اطهار (ع) از خشونت های علیه دختران و زنان در جامعه جلوگیری کنیم.

وی تصریح کرد: آمار خشونت زنان و دختران در نظام خانواده در استان اردبیل بسیار پایین است ولی به رغم این تلاش می کنیم تا موارد محدود را نیز مورد رصد و پایش قرار داده و با همکاری مشاوران و مددکاران تخصصی در این حوزه رفع و رجوع کنیم.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: با معرفی 120 نفر به مؤسسه ائمه اطهار (ع) و تشکیل 22 پرونده سعی شده تا مشکلات قضایی، حقوقی و سایر آسیب های وارد شده به دختران و زنان مورد رصد و پایش قرار گرفته و زمینه کنترل این آسیب ها را با دقت نظر بیشتر شاهد باشیم.

رضایی از راه اندازی خانه حمایتی از این دختران و زنان خبر داد و افزود: در وهله اول با همکاری نهادهای غیردولتی سعی بر این است تا مشاوره های روان شناختی برای زنان و دختران آسیب دیده به همراه شوهران و اعضای خانواده انجام شده و در همان ابتدا جلوی آسیب های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 22 پرونده برای دختران و زنان آسیب دیده/خشونت خانگی در اردبیل پایین است

تشکیل 22 پرونده برای دختران و زنان آسیب دیده/خشونت خانگی در اردبیل پایین است