مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 18:172022-04-09بين الملل

روایت «مجتهد» افشاگر عربستانی از چگونگی برکنار منصور هادی


افشاگر مطرح عربستانی در صفحه توییتر خود نوشت که ولی عهد سعودی بیش از یک سال است که بدون اطلاع دولت مستعفی در حال رایزنی با دولت صنعاء است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، کاربر مجتهد افشاگر و فعال فضای مجازی عربستانی امروز (شنبه) در صفحه توییتر خود به برکناری عبد ربه منصور هادی رییس جمهور خودخوانده یمن پرداخت و چگونگی استعفای او را تشریح کرد.

مجتهد در ابتدا نوشت که محمد بن سلمان ولی عهد سعودی و حاکم بالفعل این کشور، از بیش از یک سال پیش کانال ارتباطی با حوثی ها در مسقط پایتخت عمان ایجاد کرده و بدون اطلاع دولت مستعفی و شخص منصور هادی با هیأت دولت صنعاء وارد رایزنی و گفت وگو شده است.

او به نقل از منابع خود مدعی شد که بن سلمان در این گفت و گوها از هیأت دولت صنعاء خواسته تا در قبال امتیازاتی، آن ها نیز امتیاز بدهند و با ادامه حملات به خاک عربستان، سعودی ها و اماراتی ها عقب نشینی کرده و با تمامی درخواست های هیأت صنعاء از جمله غرامت 100 میلیارد دلاری موافقت کرده اند، اما در نهایت خواسته اند تا به این توافقات پوشش یمنی بدهند و توافق نهایی را به گفت و گو با یک تیم یمنی واگذار کرده اند.

مجتهد سپس نوشت که محمد بن سلمان چون عقیده داشت که منصور هادی برای اجرای این سناریو مناسب نیست و احتمالا با توافق وی با دولت صنعاء مخالفت کند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت «مجتهد» افشاگر عربستانی از چگونگی برکنار منصور هادی

روایت «مجتهد» افشاگر عربستانی از چگونگی برکنار منصور هادی