مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 18:322022-04-09اقتصادي

استاندار یزد: پول انتقال آب به یزد را با واگذاری معدن تأمین می کنیم


استاندار یزد با بیان این که انتقال آب به این استان به اعتباری بالغ 104 هزار میلیارد تومان نیاز دارد، گفت: پول انتقال آب به یزد را با واگذاری معدن تأمین می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، مهران فاطمی عصر امروز در نشست خبری که با حضور اصحاب رسانه استان برگزار شد، با بیان این که مشکلات مرزی شهرستانهای استان را با برنامه های کارشناسی در دستور کار داریم، اظهار کرد: تصمیم گیری در خصوص مرزهای شهرستانی از حوزه اختیارات استانی خارج است و نیاز به مصوبه و دستور ملی دارد.

وی در خصوص مصوبات سفر رییس جمهور به استان یزد نیز افزود: مصوبات هر شهرستان را تک تک رصد و بررسی می کنیم و با کسانی که مانع پیشرفت اجرای سریع و به موقع مصوبات شوند برخورد قانونی می کنیم.

استاندار یزد با بیان این که توزیع عادلانه خدمات و توسعه پایدار را اولویت جدی استان در دوره جدید دانست و بیان کرد: در سفر رییس جمهور دولت سیزدهم به این استان شهرستان های کمتر برخوردار بیشتر سهم را دریافت کردند.

فاطمی ساماندهی فعالیت معادن در استان را از جمله اقدامات انجام شده و در دستور کار دانست و بیان کرد: تمام معادن باید حساب های بانکی خود به داخل استان یزد منتقل کنند و در غیر اینصورت از خدمات استانی نظیر سوخت رسانی محروم می شوند و در نهایت تا قطع آب و برق و گاز معادن با پیش خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار یزد: پول انتقال آب به یزد را با واگذاری معدن تأمین می کنیم

استاندار یزد: پول انتقال آب به یزد را با واگذاری معدن تأمین می کنیم