مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 18:472022-04-09سياسي

ترسیم سند زیست بوم فرهنگی-هنری خوزستان/ پیشرفت مردمی دنبال می شود


مدیرکل حوزه هنری خوزستان با اشاره به ترسیم سند زیست بوم فرهنگی و هنری استان گفت: برای دو تا سه سال آینده دو کلان موضوع مهم به نام «پیشرفت مردمی» و «پایداری مردمی» را دنبال می کنیم.

- اهواز- مدیرکل حوزه هنری خوزستان با اشاره به ترسیم سند زیست بوم فرهنگی و هنری استان گفت: برای دو تا سه سال آینده دو کلان موضوع مهم به نام پیشرفت مردمی و پایداری مردمی را دنبال می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد شهباز گهرویی ظهر امروز شنبه در نشست خبری به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی اظهار کرد: حدود 10 سال قبل به مناسبت شهادت شهید آوینی روز 20 فروردین به نام هفته هنر انقلاب اسلامی نامگذاری شده و دبیری این رویداد با حوزه هنری است؛ بنابراین در هشت سال اخیر نیز چهره های برتر هنر انقلاب به طور سالانه در رشته های مختلف هنری معرفی می شدند.

وی افزود: در یک سال گذشته نیز نبود سند مشخص و مدون و نقشه راه بدون وابستگی به سلیقه افراد احساس می شد و از این رو تصمیم گرفته شد تا یک سیستم کاری خوب و بدون وابستگی به افراد و سلایق شخصی در این حوزه فعال شود.

مدیرکل حوزه هنری خوزستان تصریح کرد: اکنون سند زیست بوم فرهنگی و هنری خوزستان ترسیم شده و با اشرافی که به حوزه هنر و ادبیات وجود دارد، سند تحول سه ساله با تکیه بر آن تدوین شد؛ چشم انداز آن تا پایان 1402 تعیین شد و می خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترسیم سند زیست بوم فرهنگی-هنری خوزستان/ پیشرفت مردمی دنبال می شود

ترسیم سند زیست بوم فرهنگی-هنری خوزستان/ پیشرفت مردمی دنبال می شود