مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 18:522022-04-09اقتصادي

نرخ تور جام جهانی قطر هنوز مشخص نیست


رییس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی: قیمت های 150 تا 160 میلیون تومانی تور جام جهانی قطر حقیقت ندارد، همه گمانه زنی است، هنوز هیچ کس قیمت بلیت مسابقه و قیمت بلیت هواپیما را نمی داند.

- رییس هیات مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران گفت: نرخ تور جام جهانی قطر هنوز مشخص نشده و همه نرخ های اعلامی گمانه زنی های تبلیغی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، حرمت الله رفیعی روز شنبه - 20 فروردین 1401- در نشست خبری که در محل این برگزار شد، درباره برنامه ریزی و هماهنگی برای خدمات به گردشگران ایرانی برای سفر به قطر در زمان برگزاری بازی های جام جهانی اظهار داشت: برای جام جهانی قطر هیچ نرخ گذاری انجام نشده است، هنوز قیمت بلیت هواپیما و هزینه هتل مشخص نشده، بلیت مسابقات هم به هیچ کسی داده نشده، همه گمانه زنی ها تبلیغی است.

رییس هیات مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران خطاب به مردم گفت: علاقه مندان به سفر به قطر در زمان جام جهانی می توانند از دفاتر معتبر رسمی که اعتماد دارند و در طول سال با آنها کار می کنند، فقط بخواهند که اگر تور جام جهانی قرار است داشته باشند از هم اکنون اسامی آنها را فقط در فهرست قرار دهند نه اینکه توری را خریداری کنند زیرا تا نرخ گذاری رسمی مشخص نشود خریدی و فروشی وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ تور جام جهانی قطر هنوز مشخص نیست

نرخ تور جام جهانی قطر هنوز مشخص نیست