مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 18:572022-04-09اجتماعي

رییس اورژانس: وضعیت هوای تهران خوب نیست


برای استقرار نیروی اورژانس در همه شهرهای بزرگ و آلوده آمادگی داریم و در تهران در 5 تا 6 نقطه شهر اتوبوس آمبولانس ها فعال هستند.

- رییس اورژانس کشور با اشاره به اینکه در حال حاضر به دلیل آلودگی هوا، وضعیت تهران خوب نیست، گفت: به افراد سالمند، کودکان خردسال و بیماران دارای مشکلات ریوی هشدار داده می شود که از منزل خارج نشوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، براساس اعلام شرکت کیفیت هوای تهران اکنون شاخص آلودگی هوای تهران روی شاخص 332 قرار داد و در این وضعیت کیفیت هوا نامناسب برای همه افراد جامعه است.

براساس اعلام این شرکت روز گذشته (19 فروردین ماه) شاخص آلودگی هوای تهران رقم بالای 500 و وضعیت هشدار برای این شهر را نشان می داد که قرار بود با تصمیم کمیته اضطرار هوای تهران و پس از آخرین تصاویر ماهواره ای و جمع بندی نظرات سازمان هواشناسی برای تعطیلی مدارس و ادارات تصمیم گیری شود که در نهایت رای به فعال بودن آنها داده شد.

به همین منظور پس از این موضوعات مطرح شده و پایین آمدن شاخص آلودگی هوا تا حدودی، مدارس و ادارات تهران تعطیل نشد اما همچنان وضعیت هوای تهران مطلوب نیست که در این باره جعفر میعادفر روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و سلامت ایرنا اظهارداشت: به دلیل استقرار آلودگی هوای تهران همچنان به افراد مسن و افرادی که مشکل ریوی دارند، توصی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس اورژانس: وضعیت هوای تهران خوب نیست

رییس اورژانس: وضعیت هوای تهران خوب نیست