مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 20:072022-04-09سياسي

آمار تعداد کارکنان شهرداری های بوشهر اعلام شد


مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری بوشهر گفت: طرح مسیر ارتقا شغلی سطوح کارشناسی ارشد، خبره و عالی در شهرداری های سراسر استان بوشهر عملیاتی می شود.

- هوشنگ رستم پور شهیدی مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری در گفتگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: با توجه به مکاتبات و پیگیری انجام شده و موافقت شورای راهبری توسعه مدیریت شهرداری ها و دهیاری های کشور طرح مسیر ارتقا شغلی سطوح کارشناسی ارشد، خبره و عالی در شهرداری های سراسر استان عملیاتی خواهد شد.

وی افزود: برابر مصوبه ابلاغ شده تشکیل هیئت ممیزه در استانداری های سراسر کشور برای بررسی و تصویب ارتقاء شغلی مشمولین در شهرداری های با جمعیت کمتر از یک میلیون نفر تا سطح ارشد و خبره شامل معاون هماهنگی امور عمرانی استان ، مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استان و یک نفر از شهرداران به انتخاب شهرداران استان و نیز یک نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی است.

مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری بوشهر بیان کرد: در آخرین مراحل اجرایی انتخابات برای انتخاب نماینده شهرداران هستیم و توسط شهرداران انجام و معرفی خواهد شد.

رستم پور شهیدی با بیان اینکه این هیئت ممیزه پس از پایان رسیدگی و اجرای قانون ایثارگران تا اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد خاطر نشان کرد: تشکیل هیئت م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار تعداد کارکنان شهرداری های بوشهر اعلام شد

آمار تعداد کارکنان شهرداری های بوشهر اعلام شد