مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 20:222022-04-09سياسي

وزیر راه باید پاسخگوی سوانح جاده ای هرمزگان باشد


نماینده هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصادفات جاده ای در هرمزگان گفت: وزیر راه باید پاسخگوی سوانح جاده ای هرمزگان باشد.

- ، احمد مرادی عصر شنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان نیز با اشاره به افزایش جان باختگان حوادث رانندگی برون شهری اظهار داشت: از ابتدای نوروز تاکنون حدود 20نفر فقط در جاده کهورستان لار کشته شده اند و این در حالیست که بارها درباره پرترافیک و نایمن بودن این مسیر تذکر داده ایم.

مرادی خاطرنشان کرد: جای این سوال باقیست که چرا به این جاده مهم که ردیف بودجه مصوب هم دارد توجه نمی شود.

مدیران استان در این زمینه تلاش کرده اند اما حل مسائل و مشکلات هرمزگان در حوزه راه های فرعی و اصلی نیازمند توجه ملی در سطح وزارتخانه است.

مرادی متذکر شد: بافت های فرسوده بندرعباس نیز یکی دیگر از دغدغه های مهم است و با وجود گفته های فراوان تاکنون اتفاق خاصی نیفتاده است.

عضو مجمع نمایندگان هرمزگان ادامه داد:خدمات دهی به ساکنان پروژه های مسکن مهر نیز یکی دیگر از مسائل مهم است و مردم در این بخش هم تاکنون صبوری زیادی از خود نشان داده اند.

ندادن مطالبات پیمانکاران فسادزاست نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس پرداخت نشدن بدهی دولت به پیمانکاران حوزه راه و شهرسازی را برای نمایندگان بسیار نگران کننده توصیف و اضاف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر راه باید پاسخگوی سوانح جاده ای هرمزگان باشد

وزیر راه باید پاسخگوی سوانح جاده ای هرمزگان باشد