مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 20:372022-04-09سياسي

ثبت نام مشمولان تشرف به حج تمتع 1401 بعد از امضای تفاهم نامه با عربستان


معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت با اشاره به نامشخص بودن سهمیه ایران در حج تمتع سال جاری گفت: ثبت نام نهایی افراد مشمول تشرف به حج تمتع 1401، پس امضای تفاهم نامه با سعودی ها و مشخص شدن سهمیه کشورمان انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، اکبر رضایی، معاون امور حج و عمره سازمان حج و زیارت با اشاره به اعلام اخیر وزارت حج و عمره عربستان مبنی بر پذیرش یک میلیون نفر از حجاج داخل و خارج برای حج تمتع امسال گفت: علیرغم اعلام اخیر عربستان مبنی بر تعداد کلی حجاج حج تمتع پیش رو، ولیکن تاکنون سهم هر کشور تعیین نشده تا براساس آن برنامه ریزی دقیق و اطلاع رسانی لازم صورت گیرد.

وی تصریح کرد: مطابق روال همه ساله که وزارت حج عربستان از نمایندگان کشورهای حاضر در حج دعوت به عمل می آورد و بعد از گفت وگو و امضا یادداشت تفاهم فی مابین، سهمیه هر کشور مشخص می شد، بدیهی است در سال جاری نیز این فرایند عملی خواهد شد و دعوتنامه برای کشورها ارسال تا پس از انجام تفاهم وارد مرحله برنامه ریزی بر اساس سهمیه تعیین شده شویم.

معاون امور حج و عمره سازمان حج و زیارت تاکید کرد: سهمیه جمهوری اسلامی ایران در حج تمتع 1401 به هر میزانی تعیین شود، برنامه ریزی لازم برای حجاج کشورمان انجام می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام مشمولان تشرف به حج تمتع 1401 بعد از امضای تفاهم نامه با عربستان

ثبت نام مشمولان تشرف به حج تمتع 1401 بعد از امضای تفاهم نامه با عربستان