مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 21:272022-04-09اقتصادي

طرحهای تامین اعتبار شده استان تهران تا آخرسال به بهره برداری برسد


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران گفت: طرح های تامین اعتبار شده استان تهران تا پایان سال به بهره برداری برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علاالدین ازوجی عصر شنبه در نشست شورای اداری دماوند گفت: چنانچه بنیه اصلی تولید کشور بر دانش استوار شود، وابستگی سایر کشورها به تولیدات ما بیشتر می شود.

ازوجی افزود: شرکت های دانش بنیان باید در دل تولید قرار بگیرند تا اقتصاد شکوفا و اشتغال بیشتر صورت بگیرد.

وی با اشاره به اعتبارات پیش بینی سال 1400 که برای 91 پروژه در حوزه های مختلف مصوب شد، یادآور شد: 67 درصد اعتبارات این پروژه ها تخصیص داده شد که باید تا پایان سال به انجام برسد که مردم، خدمت صورت گرفته را ببینند و از مزایای آن بهره ببرند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران تاکید کرد: دستگاه ها باید برنامه کوتاه مدت داشته باشد که در پایان سال 1401 محقق شود و استاندار محترم نیز معتقدند که اختیارات لازم به شهرستان ها داده شود تا افزایش کارایی و خدمت رسانی مطلوب اتفاق بیافتد.

ازوجی پروژه ای کلان تأمین اعتبار شده سال 1400 شهرستان دماوند را شامل تأسیسات فاضلاب، بهسازی راه های روستایی، آبخیزداری، خدمات عشایری، طرح های هادی روستایی، تأمین آب آشامیدنی، نوسازی مدارس روستایی و تأسیس خانه های بهداشت بیان کرد و افزود: اعتبارات تخصیص ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرحهای تامین اعتبار شده استان تهران تا آخرسال به بهره برداری برسد

طرحهای تامین اعتبار شده استان تهران تا آخرسال به بهره برداری برسد