مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 21:422022-04-09حوادث

کلاهبرداری با ترفند صدور گواهینامه رانندگی بدون آزمون


متاسفانه افراد بدون در نظر گرفتن قانون، اقدام به واریز وجه به حساب این افراد می کنند و بدون توجه به آموزش ها و هشدارها برای خود مشکلاتی را بوجود آورده و در نهایت پلیس بایستی به موضوعات آنها رسیدگی کند.

- متاسفانه افراد بدون در نظر گرفتن قانون، اقدام به واریز وجه به حساب این افراد می کنند و بدون توجه به آموزش ها و هشدارها برای خود مشکلاتی را بوجود آورده و در نهایت پلیس بایستی به موضوعات آنها رسیدگی کند.

فرمانده انتظامی بردسیر کرمان گفت: فردی که با فریب مردم، وعده گواهینامه آسان و بدون آزمون می داد، پس از 10 میلیارد ریال کلاهبرداری، توسط پلیس بردسیر دستگیر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سرهنگ جعفر غضنفری افزود: به دنبال اطلاع پلیس از اقدامات فردی که قبلا با آموزشگاه رانندگی ارتباط کاری داشته و با ادعای ارتباط با پلیس و سایر ادارات، توانایی صدور گواهینامه بدون حضور متقاضی و ثبت املاک را داشته و بابت این کار مبالغ هنگفتی از افراد دریافت کرده، موضوع به طور ویژه مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: فرد متخلف در عملیات پلیس دستگیر و پس از تحقیقات اولیه مشخص گردید تاکنون از چهل نفر جمعا حدود 10میلیارد ریال کلاهبرداری کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری با ترفند صدور گواهینامه رانندگی بدون آزمون

کلاهبرداری با ترفند صدور گواهینامه رانندگی بدون آزمون