مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 22:072022-04-09سياسي

هم اندیشی برای ساماندهی کوی تعاون منطقه 5 شهر ارومیه


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: ضروری است مسائل شهری کوی تعاون در چارچوب یک کار گروهی و با تقسیم کار اجرا و سازماندهی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی یاسر رهبردین در نشست بررسی مسائل و مشکلات کوی تعاون ارومیه با حضور مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی برگزار شد اظهار داشت:  ضروری است مسائل شهری کوی تعاون در چارچوب یک کار گروهی و با تقسیم کار اجرا و سازماندهی شود.

وی با اشاره به تفاوت های مناطق شهری ارومیه از نظر وسعت و جمعیت گفت: پایبندی به طرح جامع شهری موضوع بسیار مهمی است؛ چرا که امکان تصمیم سازی از طریق ریشه یابی کمبودهای شهری را فراهم می کند.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی  سید محسن حمزه لو نیز در این نشست، همسو شدن تصمیم های مدیریت شهری و وجود روحیه مشارکت و همکاری را لازمه توسعه شهر دانست و گفت: امروز مردم از ما توقع و خواسته هایی دارند که لحاظ اصول شهرسازی در ساماندهی و بازگشایی معابر از جمله آن هاست و انتظار می رود با همکاری مدیریت شهری و اهالی کوی تعاون اقدام لازم در این خصوص انجام شود.

نشست  معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی با مدیرکل راه و شهرسازی استان و نمایندگان شهرداری ارومیه به دنبال درخواست شهروندان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هم اندیشی برای ساماندهی کوی تعاون منطقه 5 شهر ارومیه

هم اندیشی برای ساماندهی کوی تعاون منطقه 5 شهر ارومیه