مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 22:222022-04-09بين الملل

آماده باش شدید در فرودگاه های پاکستان


رسانه های پاکستان نوشتند که همه فرودگاه های پاکستان در حالت آماده باش هستند و مقامات دولتی نمی توانند بدون مجوز به خارج از کشور سفر کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، رسانه ها شنبه شب به وقت تهران از آماده باش بالای تمامی فرودگا های  پاکستان همزمان با بروز نآرامی های داخلی در این کشور خبر دادند.

 به نوشته روزنامه ایندیا تودی رسانه های پاکستان نوشتند که همه فرودگاه های پاکستان در حالت آماده باش شدید هستند و مقامات دولتی نمی توانند بدون مجوز به خارج از کشور سفر کنند.

منابع مطلع افزودند که مرخصی تمامی ماموران انتظامی و اداری اسلام آباد لغو و وضعیت اورژانسی در بیمارستان های اسلام آباد اعلام شده است.

قرار بود که روز شنبه در نشست مجلس پاکستان، طرح عدم اعتماد به دولت عمران خان نخست وزیر پاکستان بررسی و تعیین تکلیف می شود.

طبق دستور کتبی دیوان عالی پاکستان، رییس پارلمان موظف شده است طبق دستور جلسه سوم آوریل مجلس ملی، طرح عدم اعتماد به نخست وزیر را ادامه دهد.

پس از چند روز بررسی در نهایت دیوان عالی پاکستان حکم انحلال مجلس این کشور را خلاف قانون اساسی اعلام و آن را لغو کرد.

بر این اساس و با ابطال حکم عارف علوی رییس جمهور پاکستان در مورد انحلال مجلس این کشور، پارلمان به فعالیت خود ادامه خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش شدید در فرودگاه های پاکستان

آماده باش شدید در فرودگاه های پاکستان