مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 22:572022-04-09سياسي

ایران در زمینه فعالیت های نظام آزمایشگاهی جزو کشورهای پیشگام است


مدیرکل دفتر حمایت و پشتیبانی امور پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: ایران در زمینه فعالیت های نظام آزمایشگاهی جزو کشورهای پیشگام است.

- ، یعقوب فتح الهی ننه کران در نشست مقدماتی همایش گرامیداشت روز ملی آزمایشگاه که به صورت مجازی در دانشگاه لرستان برگزار شد، توضیح داد: خوشبختانه ایران در زمینه فعالیت های نظام آزمایشگاهی از جمله پیشگام هاست.

وی تصریح کرد: در بحث نام گذاری آزمایشگاه ها باید یک ادبیات مشخص تولید کرد و به عنوان یک زبان معیار آزمایشگاهی به کار برد.

مدیرکل دفتر حمایت و پشتیبانی امور پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری موضوع معماری فضاهای آزمایشگاهی در ایران را هم مهم دانست و تأکید کرد: نوع معماری فضاهای آزمایشگاه های کشور بایستی به گونه ای باشد که هویت علم و دانش در تاریخ سرزمین ایران را نشان بدهد.

حفاظت از تجهیزات آزمایشگاهی و بحث های مختلف مرتبط با آزمایشگاه ها از دیگر مباحثی بود که توسط یعقوب فتح الهی ننه کران بیان شد با تأکید بر اینکه نظام آزمایشگاهی از هر نظر یک نظام کاملاً استاندارد باشد.

فتح الهی درباره موضوعات مرتبط با ایمنی آزمایشگاه ها نیز توضیحات را ارائه کرد و همچنین روی این نکته تصریح کرد که ارتباط بین آزمایشگاه ها با نظام صنعت باید گسترش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران در زمینه فعالیت های نظام آزمایشگاهی جزو کشورهای پیشگام است

ایران در زمینه فعالیت های نظام آزمایشگاهی جزو کشورهای پیشگام است