مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 23:022022-04-09سياسي

در جنگ رسانه ای خاکریزها به هم ریخته است/ نیازمند روشنگری هستیم


نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: امروز در جنگ رسانه ای و تهاجم فرهنگی خاکریزها به هم ریخته است و نیاز است که روشنگری  صورت گیرد تا باطل رونق نگیرد.

- ایسنا/ایلام نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: امروز در جنگ رسانه ای و تهاجم فرهنگی خاکریزها به هم ریخته است و نیاز است که روشنگری  صورت گیرد تا باطل رونق نگیرد.

حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار در سلسله نشست های گفتمانی چراغ راه که با حضور جمعی از اصحاب رسانه و مطبوعات استان ایلام در حسینیه حضرت زینب کبری (س) برگزار شد، اظهار کرد: خداوند متعال در آیه 155 سوره انعام می فرماید که کتاب قرآن کریم کتابی مبارکی است که نازل کردیم و از آن تبعیت کنید، تقوای الهی را پیشه کنید تا مشمول رحمت الهی شوید.

وی با بیان اینکه تقوای الهی به معنای مراقبت از خود در برابر معاصی و انجام واجبات است، گفت: یکی از عرصه های پرخطر برای انسان و رعایت تقوای الهی همین عرصه رسانه است، داشتن تقوا در عرصه رسانه بسیار سخت است و با وجود تسریع در ارسال خبر، باید تقوای رسانه ای را رعایت کرد، باید دقت بیشتری در راستای حفظ تقوای رسانه ای در بین اصحاب رسانه صورت بگیرد.

وی با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان فرصتی است که خداوند متعال برای ما قرار داده است که دست ما را بگیرد تا مشمول رحمت الهی شویم، افزود: ما د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در جنگ رسانه ای خاکریزها به هم ریخته است/ نیازمند روشنگری هستیم

در جنگ رسانه ای خاکریزها به هم ریخته است/ نیازمند روشنگری هستیم