مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 00:372022-04-09ورزشي

بهتر است بازی ها رفت و برگشت برگزار شود/ حفظ شرایط بدنی بازیکنان سخت است


باید با چکاپ کامل واکسیناسون تیم ها مسابقات مثل گذشته به صورت رفت و برگشت انجام شود تا حق هیچ تیمی در این میان ضایع نشود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از اصفهان، مجید رحیمی زاده سرمربی تیم هندبال سپاهان بعد از پیروزی مقابل رعد پدافند آمل اظهار داشت: بعد از وقفه دو ماهه مسابقات لیگ هندبال شروع شده و طبیعی است که به دلیل نداشتن بازی تدارکاتی بازیکنان در نیمه اول عملکرد همیشگی خود را نداشته باشند.

وی افزود: رفته رفته بازیکنان با ادامه بازی توانستند به هارمونی تیمی دست پیدا کنند و چیزی که از آن ها می خواستم را در زمین بازی به اجرا در بیاورند و در نهایت پیروز مسابقه شدیم.

رحیمی زاده در خصوص عملکرد تیم مقابل تصریح کرد: رعد هم تیم خوبی است، آن ها تازه به لیگ برتر آمدند و در بازی رفت هم با بازیکنان جوان خود تیم ما را تحت فشار قرار دادند اما ما با آنالیزی که انجام دادیم تیم حریف را تحت فشار قرار دهیم و به خصوص با تذکرات بین دو نیمه بچه ها خواسته ها را اجرا کردند و بازی را با پیروزی پشت سر گذاشتند.

سرمربی تیم هندبال سپاهان با اشاره به حضور کمرنگ هواداران در ورزشگاه تصریح کرد: حدود سه سالی بود که هواداران را در ورزشگاه نداشتیم و امروز بعد از مدت ها 15-10 هوادار ما به ورزشگاه آمدند که باعث دلگرمی بازیکنان شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهتر است بازی ها رفت و برگشت برگزار شود/ حفظ شرایط بدنی بازیکنان سخت است

بهتر است بازی ها رفت و برگشت برگزار شود/ حفظ شرایط بدنی بازیکنان سخت است