مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 00:422022-04-09پزشكي

عوارض قابل توجه داروهای تقویت جنسی بر چشم


محققان دانشگاه بریتیش کلمبیا تحت سرپرستی دکتر مهیار اطمینان می گویند مصرف داروهای تقویت جنسی نظیر ویاگرا می تواند عوارض جدی بر سلامت چشم ها داشته باشد.

- محققان دانشگاه "بریتیش کلمبیا" تحت سرپرستی دکتر "مهیار اطمینان" می گویند مصرف داروهای تقویت جنسی نظیر ویاگرا می تواند عوارض جدی بر سلامت چشم ها داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از آی ای، این چیزی نیست که اغلب مردان تمایل به صحبت درباره آن داشته باشند، اما متأسفانه برای مردان مبتلا به اختلال نعوظ و شرکای جنسی آنها گریزی نیست، چرا که زندگی جنسی سالم آنها به استفاده از داروهای تقویت جنسی بستگی دارد.

اکنون بنا بر مطالعه جدیدی از محققان دانشگاه بریتیش کلمبیا به سرپرستی دکتر مهیار اطمینان که در مجله JAMA Othalmology منتشر شده است، این داروها می توانند عوارض قابل توجهی بر بینایی فرد داشته باشند و به طور بالقوه باعث آسیب قابل توجهی به چشمان می شوند، البته این عوارض شامل نابینایی نمی شود.

در حالی که خطر ابتلا به چنین عوارض جانبی جدی نسبتاً کم است، اما می تواند فعالیت جنسی افرادی را که به مصرف داروهای تقویت جنسی نظیر سیالیس و ویاگرا نیاز دارند، تحت تاثیر قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عوارض قابل توجه داروهای تقویت جنسی بر چشم

عوارض قابل توجه داروهای تقویت جنسی بر چشم