مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 06:072022-04-10سياسي

دشمن از ترس دانشمندان ایرانی را ترور کرد


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس گفت: دشمنان در مقابل جمهوری اسلامی ناتوان هستند و از ترس و استیصال اقدام به ترور دانشمندان هسته ای ایران کردند.

- سردار سرتیپ دوم پاسدار سعید کوشکی جهرمی شنبه 20 فروردین در جلسه بزرگداشت روز فناوری هسته ای در دانشگاه آزاد اسلامی مرودشت با اشاره به آیاتی از قرآن مجید در خصوص دفاع و مقاومت در برابر دشمنان و استکبار، گفت: دشمنان و سلطه گران هیچ وقت دست از سر جمهوری اسلامی بر نمیدارند چرا که انقلاب اسلامی در مقابل کفر است و این مقابله و نظام اسلامی ،منافع سلطه گران را به خطر انداخته و باعث ایجاد موازنه قدرت در جهان به نفع مستضعفان شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس با اشاره به اینکه سلطه گران برای حذف یک ملت 4 نوع جنگ را در دستور کار دارند، افزود: اولین مولفه آنها جنگ نرم ست که جنگی فراگیر و جزو ساده ترین آنهاست و ارزش های یک جامعه را نشانه می روند.

او ادامه داد: دومین مولفه جنگ امنیتی است، گروه های مختلف را تروریستی را در کشور فعال می کنند و امنیت جامعه را برهم می زنند و سربازان خود را از داخل کشور و افراد خود فروخته انتخاب می کنند و نمونه آن اقدام به ترور دانشمندان هسته ای بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن از ترس دانشمندان ایرانی را ترور کرد

دشمن از ترس دانشمندان ایرانی را ترور کرد