مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 06:122022-04-10فرهنگي

حمایت مالی سازمان سینمایی از «تولید» شوخی است!/ بودجه ای که نیست


سیاوش حقیقی می گوید با بودجه ای که برای سازمان سینمایی در نظر گرفته می شود، حمایت دولت از تولید در سینما یک شوخی است.

- با اشاره به پروانه ساخت فیلمنامه سومین روز جهان به کارگردانی محمدمهدی رسولی که سال گذشته صادر شده بود، گفت: در ابتدا تهیه کنندگی این پروژه را شهاب حسینی را برعهده داشت که بنا به دلایلی از این پروژه کنار کشید و من تهیه کنندگی آن را برعهده گرفتم.

وی بیان کرد: در ابتدا قرار بود سومین روز جهان با مشارکت مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی ساخته شود و البته قراردادهای اولیه نیز بسته شده بود، اما با تغییر دولت و در ادامه تغییر مدیران، تامین بودجه و دریافت مشارکت برای ساخت فیلم های اول به بنیاد سینمایی فارابی سپرده شد که تا امروز اطلاعات دقیقی نسبت به سیاست های بنیاد سینمایی فارابی برای تولید فیلم های اول نداریم.

این تهیه کننده سینما با اشاره به اینکه به زودی نامه ای به مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی ارسال می کند تا از چگونگی حمایت این بنیاد از این فیلم با خبر شود، توضیح داد: سومین روز جهان داستان سربازی به نام جهان است که درگیر یک سری جریانات خرافه می شود.

واقعاً تمام تلاش خود را می کنم تا این پروژه را که محمدمهدی رسولی کارگردانی آن را برعهده دارد جلوی دوربین ببریم، البته باید برنامه حمایتی فارابی در این زمینه چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت مالی سازمان سینمایی از «تولید» شوخی است!/ بودجه ای که نیست

حمایت مالی سازمان سینمایی از «تولید» شوخی است!/ بودجه ای که نیست