مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 06:472022-04-10سياسي

پخت و توزیع 350 هزار پرس غذای گرم در بین مددجویان کمیته امداد همدان


مدیرکل کمیته امداد استان همدان از افتتاح آشپزخانه اطعام مهدوی در استان خبر داد و گفت: به منظور اجرای این طرح هدفگذاری ما برای ماه مبارک رمضان پخت بیش از 350 هزار پرس غذای گرم و 100 هزار بسته معیشتی برای خانواده های تحت حمایت است.

- ایسنا/همدان مدیرکل کمیته امداد استان همدان از افتتاح آشپزخانه "اطعام مهدوی" در استان خبر داد و گفت: به منظور اجرای این طرح هدفگذاری ما برای ماه مبارک رمضان پخت بیش از 350 هزار پرس غذای گرم و 100 هزار بسته معیشتی برای خانواده های تحت حمایت است.

محمد رسول شیخی زاده،در گفت وگو با ایسنا، از همدان، همچنین از برپایی آشپزخانه های مهدوی در شهرستان های تابعه نیز خبر داد و اظهار کرد: آشپزخانه اطعام مهدوی با هدف طبخ و توزیع غذا بین مددجویان در اردوگاه فجر به صورت نمادین افتتاح شده است.

وی با بیان اینکه در کنار توزیع غذای گرم، تهیه بسته های معیشتی نیز در ماه رمضان در دستور کار این نهاد قرار دارد افزود: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته تا پایان ماه رمضان، خانواده های تحت حمایت از 100 هزار بسته های معیشتی بهره مند خواهند شد.

مدیرکل کمیته امداد استان همدان باذکر برنامه های مختلف امداد در ماه رمضان به طرح جذب 21 هزار حامی ایتام و محسنین، برپایی نمایشگاه عرضه تولیدات مددجویان، آزادسازی زندانیان و طرح مفتاح الجنه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخت و توزیع 350 هزار پرس غذای گرم در بین مددجویان کمیته امداد همدان

پخت و توزیع 350 هزار پرس غذای گرم در بین مددجویان کمیته امداد همدان