مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 06:572022-04-10اجتماعي

تهدید جان دانش آموزان بوشهری؛ تدریس زیر کولر گازی، تکثیر کرونا است


همزمان با تعطیلات نورویز در حالی که حدود یک ماه بیشتر به پایان سال تحصیلی نمانده بود، اعلام شد دانش آموزان و دانشجویان باید پس از سپری کردن تعطیلات بر سرکلاس های درس حاضر شوند.

- تهدید جان دانش آموزان بوشهری؛ تدریس زیر کولر گازی، تکثیر کرونا است ایسنا/بوشهر همزمان با تعطیلات نورویز در حالی که حدود یک ماه بیشتر به پایان سال تحصیلی نمانده بود، اعلام شد دانش آموزان و دانشجویان باید پس از سپری کردن تعطیلات بر سرکلاس های درس حاضر شوند.

بازگشایی مدارس و دانشگاه ها بلافاصله پس از تعطیلات نوروزی، با موجی از مخالفت ها روبه رو شد اما این اعتراضات نتیجه ای نداشت.

استاندار بوشهر 21 اسفند 1400 اعلام کرد که در نشست ستاد کرونا استان بوشهر با تاکید بر پیگیری، اجرا و نظارت بر مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا اظهار کرد: با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا، فعالیت دانشگاه ها و مدارس استان در تمام مقاطع تحصیلی پس از پایان تعطیلات نوروزی، به صورت حضوری خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر نیز 10 فروردین 1401 در نشست خبری با اصحاب رسانه عنوان کرد که طبق برنامه ای که به مدارس ابلاغ شده است از روز یکشنبه (14 فروردین) کلاس های درس مطابق با برنامه هفتگی دائر می شود و در همین راستا 1800 مدرسه استان بوشهر با 240 هزار دانش آموز در 1370 کلاس درس فعالیت حضور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهدید جان دانش آموزان بوشهری؛ تدریس زیر کولر گازی، تکثیر کرونا است

تهدید جان دانش آموزان بوشهری؛ تدریس زیر کولر گازی، تکثیر کرونا است