مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 07:272022-04-10فرهنگي

نمایشگاه های آثار تجسمی به مناسبت «هفته هنر انقلاب» افتتاح شد


هم زمان با سالروز شهادت سیدمرتضی آوینی و آغاز هفته هنر انقلاب، نمایشگاه «هنر انقلاب اسلامی» متشکل از آثار تجسمی با موضوع انقلاب اسلامی به دبیری مسعود شجاعی طباطبایی شنبه20 فروردین افتتاح شد.

- هم زمان با سالروز شهادت سیدمرتضی آوینی و آغاز هفته هنر انقلاب، نمایشگاه هنر انقلاب اسلامی متشکل از آثار تجسمی با موضوع انقلاب اسلامی به دبیری مسعود شجاعی طباطبایی شنبه20 فروردین افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی حوزه هنری؛ سید مسعود شجاعی طباطبایی، مدیر مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری در آیین گشایش نمایشگاه های تجسمی به مناسبت هفته هنر انقلاب گفت: این نمایشگاه ها از شنبه 20 فروردین ماه 1401 ساعت 15 در گالری ابوالفضل عالی حوزه هنری و گالری شماره 1 و 2 خانه عکاسان ایران برپا میزبان مخاطبان علاقه مندان خواهد بود.

شجاعی طباطبایی درباره نمایشگاه های هنری مرتبط با گرامیداشت هفته هنر انقلاب حوزه هنری با بیان اینکه همزمان با هفته هنر انقلاب ، حوزه هنری 4 نمایشگاه هنری برگزار کرده است، گفت: اتفاق خوبی که امسال شاهدش بودیم با پیگیری عزیزان در حوزه هنری و معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رخ داد، این بود که بسته های نمایشگاهی هفته هنر انقلاب را در اختیار 30 مرکز استان قرار دادیم و در عین حال به هر استان، یک تندیس از شهید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه های آثار تجسمی به مناسبت «هفته هنر انقلاب» افتتاح شد

نمایشگاه های آثار تجسمی به مناسبت «هفته هنر انقلاب» افتتاح شد