مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 07:422022-04-10اجتماعي

افزایش بار ترافیک در معابر شهر تهران/ توصیه پلیس به دانش آموزان


رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، جدیدترین وضعیت ترافیکی معابر شهر تهران در روز یک شنبه 21 فروردین ماه 1401 را تشریح کرد.

- ، سرهنگ علی اصغر شریفی ضمن بیان وضعیت ترافیکی معابر شهر تهران در روز یکشنبه 21 فروردین 1401 گفت: با رصدی که همکاران بنده در مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت ترافیکی معابر پایتخت انجام دادند، ترددها در سطح معابر در حال شکل گیری و افزایش است و خوشبختانه مشکل و مورد خاصی وجود ندارد و بار ترافیکی روان و آرامی در اکثر محورها را در این روز شاهد بودیم.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ افزود: بار ترافیکی در مسیر غرب به شرق بزرگراه همت از کبیری تامه تا اشرفی، غرب به شرق بزرگراه حکیم از شقایق تا شیخ بهایی، است .

سرهنگ شریفی گفت: ترافیک در بزرگراه شیخ فضل الله از جناح تا شوریده، جناح در مسیر غرب به شرق از شیخ تا گمنام و غرب به شرق نیایش از سردار جنگل تا پل فرهنگ، یادگار جنوب به شمال تا ایوانک آزاد راه از پل شرقی تا باکری است.

وی اضافه کرد: بار ترافیکی زین الدین تا صدف، شرق به غرب بابایی تا پل نیروی زمینی، جنوب به شمال بزرگراه امام علی (ع) از گلشن دوست تا زین الدین، بزرگراه چمران تا پارک گفتگو، جنوب به شمال نواب از قبل از نهم دی تا داخل تونل، زین الدین شرق به غرب از امام علی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش بار ترافیک در معابر شهر تهران/ توصیه پلیس به دانش آموزان

افزایش بار ترافیک در معابر شهر تهران/ توصیه پلیس به دانش آموزان