مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 08:272022-04-10اقتصادي

ضیافت مهربانی؛ فرصتی برای تقسیم سفره های افطار در طارم


رییس اداره بهزیستی شهرستان طارم گفت: از ابتدای سال تاکنون نزدیک بر 100 میلیون تومان کمک نقدی و غیرنقدی در پویش های مختلف به اداره بهزیستی طارم اهدا شده است.

- محمود عزیزی در گفت وگو با ایسنا، درباره اجرای برنامه های مختلف در ماه مبارک رمضان توسط بهزیستی شهرستان طارم، اظهار کرد: طرح ضیافت مهربانی، توزیع بسته های حمایتی و ارزاق در میان مددجویان، جذب مشارکت مردمی و توزیع آن بین مددجویان، حضور در مراسم افطاری مددجویان و کمپ ترک اعتیاد با برخی از مسئولین و جذب زکات فطریه در روز عید فطر اقداماتی است که توسط بهزیستی شهرستان در ماه مبارک رمضان انجام خواهد شد.

وی افزود: بهزیستی، اداره ای است که جامعه هدف آن شامل افراد دارای معلولیت، بیماران اعصاب و روان، ایتام، بانوان سرپرست خانوار و کمپ های ترک اعتیاد است و مردم شهرستان در این ماه مبارک می توانند با اهدای کمک های نقدی و غیرنقدی ما را در خدمت رسانی به جامعه هدف یاری کنند.

این مسئول با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون نزدیک بر 100 میلیون تومان کمک نقدی و غیرنقدی در طی پویش های مختلف به اداره بهزیستی شهرستان طارم اهدا شده است، تصریح کرد: خیرین طارمی می توانند کمک های نقدی و غیرنقدی خود را به اداره بهزیستی واقع در مجتمع ادارات تحویل دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضیافت مهربانی؛ فرصتی برای تقسیم سفره های افطار در طارم

ضیافت مهربانی؛ فرصتی برای تقسیم سفره های افطار در طارم