مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 08:322022-04-10سياسي

توزیع 500 هزار پرس غذای گرم میان نیازمندان بوشهری


مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از اجرای طرح اطعام مهدوی با پخت 500 هزار پرس غذای گرم در ایام ماه مبارک رمضان در 30 آشپزخانه ساسر استان برای توزیع میان نیازمندان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، محمدرضا میری در گفت گو با خبرنگاران اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان، با تاسی از سیره عملی ابوالایتام مولی علی (ع)، کمیته امداد با کمک خیرین و مردم نیک اندیش هم استانی، در جهت مساعدت به رفع بخشی از نیازهای معیشتی و نیازهای اساسی نیازمندان و خانواده های معزز مورد حمایت امداد، طرح ها و برنامه های مختلفی را در طول این ماه پر خیر و برکت انجام می دهد.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر در ادامه افزود: یکی از طرح های این نهاد فراهم آوردن زمینه اطعام و افطاری با شعار اطعام مهدوی برای نیازمندان و خانواده های معزز تحت پوشش است.

وی گفت: در این روش نسبت به راه اندازی آشپزخانه و تهیه غذای گرم و توزیع آن در بین خانواده های مورد حمایت امداد اقدام می گردد.

میری خاطرنشان کرد: با راه اندازی 30 آشپرخانه در سراسر استان با همت و همکاری مسئولان، خیران و نیکوکاران، از هم اکنون تا پایان ماه مبارک 500 هزار پرس غذای گرم طبخ و میان خانواده های نیازمند توزیع خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 500 هزار پرس غذای گرم میان نیازمندان بوشهری

توزیع 500 هزار پرس غذای گرم میان نیازمندان بوشهری